ראש העיר יעקב פרץ בטקס הזכרון. צילום: דוברות העירייה

קרית אתא זוכרת – שנתיים לשביעי באוקטובר

אמש (רביעי) התקיים באודיטוריום העירוני בקרית אתא הטקס העירוני לציון שנתיים לאירועי השביעי באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל.

אמש (רביעי) התקיים באודיטוריום העירוני בקרית אתא הטקס העירוני לציון שנתיים לאירועי השביעי באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל. הטקס נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ, רבני העיר, נציגי ציבור, משפחות שכולות, תלמידים, בני נוער ותושבים רבים שהתכנסו יחד לזכור, לחלוק כבוד ולהצדיע לגיבורי ישראל שנפלו בהגנה על המולדת.

לפני הטקס, ברחבת האודיטוריום התקיימה תערוכת צילומים “לזכרם” של תושבי העיר בנושא של תקווה ואמונה, התערוכה כללה תיעודים מהשביעי באוקטובר ותצלומים בנושאי תקווה ואמונה.
במהלך הטקס נשאה דברים רישל צרפתי, אם שכולה ותושבת העיר, שאיבדה את בנה אופיר צרפתי ז”ל, שנחטף ביום השביעי באוקטובר, נרצח באכזריות בשבי חמאס, וגופתו הוחזרה לישראל במבצע צבאי מורכב למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בקרית אתא.רישל אמרה בדבריה: “אופיר האור שלך ממשיך להוביל וממשיך לחיות במשפחה שלך ובחברים שלך ובכל מי ששומע את הסיפור שלך מבין שגם אחרי הכל אנחנו בוחרים בחיים”. 

ראש העיר, יעקב פרץ: “ביום הזיכרון הזה קרית אתא מתאחדת בכאב ובגאווה. אנו מרכינים ראש לזכר הנופלים ומביעים תודה והוקרה ללוחמי צה”ל, לכוחות הביטחון ולכל מי שעמד באותו יום נורא למען העם והמדינה. השביעי באוקטובר ישאר חקוק בלב כולנו, ואנו מחויבים לזכור, לספר ולהעביר את מורשת הגבורה לדורות הבאים”.

 

מרחבי האתר
מחוץ לקריות

מרן בשיקגו: “בני הישיבות והכוללים בארץ נרדפים ע”י בתי המשפט”

מרן הגר”ד לנדו שליט”א בשיקגו כחלק מהמסע בארה”ב: “בני הישיבות והכוללים נרדפים על ידי השלטונות ובתי המשפט בארץ על לא עוול בכפם, הצרות מחמירות, אלפי לומדי התורה בארץ ישראל אינם יכולים לחיות כמו שבני אדם רגילים אמורים לחיות”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן